Cumhurbaşkanı Erdoğan, Süper Lig şampiyonu Galatasaray’ı kutladı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, “Üst üste 4’üncü kez Trendyol Süper Lig Şampiyonu olan Galatasaray’ı, futbolcularıyla, teknik ekibiyle, yönetimiyle ve taraftarıyla tüm Galatasaray Spor Kulübü camiasını yürekten tebrik ediyorum.” ifadesini kullandı.


Yorumlar

Bir Cevap Yazın

Çukurova Habercisi sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin