A Milli Erkek Hentbol Takımı, Norveç’e 43-30 yenildi

Gjovik kentindeki Olimpik Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısını Norveç, 23-20 önde geçti.

Karşılaşmanın ikinci yarısında da üstünlüğünü sürdüren ev sahibi takım, maçı 43-30 kazandı.

Karşılaşmanın rövanşı 16 Mayıs Cumartesi günü Ankara’da oynayacak.

A Milli Erkek Hentbol Takımı, Norveç’i elemesi halinde tarihinde ilk kez Dünya Şampiyonası’na katılacak.


Yorumlar

Bir Cevap Yazın

Çukurova Habercisi sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin