İletişim Başkanlığından “NATO’nun Geleceği ve Polonya-Türkiye Savunma İşbirliği” paneline ilişkin açıklama

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığınca, Polonya’nın başkenti Varşova’da, Doğu Araştırmaları Merkezi (OSW) işbirliğiyle “NATO’nun Geleceği ve Polonya-Türkiye Savunma İşbirliği” başlıklı panel düzenlendi.

İletişim Başkanlığından yapılan açıklamada, NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi’nin Türkiye’nin ev sahipliğinde 7-8 Temmuz tarihlerinde Ankara’da gerçekleştirileceği anımsatıldı.

Zirve dolayısıyla Avrupa’daki çeşitli müttefik ülkelerin başkentlerinde İletişim Başkanlığınca etkinlikler yapıldığı belirtilen açıklamada, Polonya merkezli Doğu Araştırmaları Merkezi işbirliğiyle “NATO’nun Geleceği ve Polonya-Türkiye Savunma İşbirliği” başlıklı panel düzenlendiği ifade edildi.

Açıklamaya göre, etkinlik kapsamında Türkiye Cumhuriyeti Varşova Büyükelçisi Rauf Alp Denktaş’ın ev sahipliğinde, Büyükelçilik yerleşkesinde basın mensuplarıyla bir araya gelindi.


Yorumlar

Bir Cevap Yazın

Çukurova Habercisi sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin