Bir etkinliğe katılmak üzere geldiği Bilecik’te AA muhabirinin açıklama yapan milli güreşçi, başarılı olmak için çok çaba sarf ettiğini söyledi.
Bu süreçte çeşitli zorluklar çektiğini anlatan Rıza Kayaalp, “Allah’a şükürler olsun, bize nasip etti. Allah, bize bir yetenek vermiş. Biz de bunu çalışarak, ter dökerek geliştirdik. Gücümüzü her sene koruduk ve bu başarıları elde ettik. Los Angeles’ta düzenlenecek olimpiyatlar için 2 yıl gibi bir zamanım var. Önümüzdeki şampiyonalarda iyi sonuçlar alıp olimpiyata kadar bu işi devam ettirmek istiyorum.” dedi.


Bir Cevap Yazın