İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’den Süper Lig’e yükselen Erzurumspor’a ziyaret

Bazı programları dolayısıyla Erzurum’da bulunan Çiftçi, AK Parti İl Başkanlığını ziyaret ederek, partililerle bir araya geldi.

Çiftçi, daha sonra Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) tarafından Atatürk Üniversitesi 15 Temmuz Milli İrade Salonu’nda düzenlenen “İhtisas Akademi Programı”nda öğrencilerle buluştu.

Ardından 2025-2026 sezonunda Trendyol 1. Lig’de şampiyonluğa ulaşarak Süper Lig’e yükselen Erzurumspor FK’yi ziyaret eden Çiftçi, Kulüp Başkanı Ahmet Dal ve yönetimini tebrik etti.

Bakan Çiftçi, burada gazetecilere, Erzurum’a çeşitli etkinliklere katılmak üzere geldiğini söyledi.


Yorumlar

Bir Cevap Yazın

Çukurova Habercisi sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin