Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Selimiye Camisi Meydanı’nda gerçekleştirilen Selimiye Camisi Şerifi’nin Restorasyon Sonrası Yeniden İbadete Açılışı ile Yapımı Tamamlanan Tesis ve Projelerin Toplu Açılışı ve Anahtar Teslim Töreni’ne katıldı.
Konuşmasının başında katılımcıları selamlayan Erdoğan, görenlerin, bilenlerin, yolu bu şehre düşenlerin, Edirne için “Öylesine bir şehirdir ki ne eşi vardır ne benzeri. Toprağı misk, suyu kevserdir.” dediği Edirne’de bulunmaktan, Edirneliler ile hasret gidermekten büyük bir memnuniyet duyduğunu dile getirdi.
Erdoğan, “Açılışları, hizmetleri ve yatırımları vesile kılarak bizi bir kez daha buluşturan Cenabıallah’a hamdolsun. Edirne’yi vatan yaparak, sanat eserleriyle inci gibi işleyip donatarak, yeni fetihlere hazırlayarak bizlere emanet eden atalarımızın ruhu şad olsun. Edirneli olmak kimliğini, Edirne aidiyetini kalbinin üstünde bir madalya gibi gururla taşıyan tüm kardeşlerime selam olsun. Sizlerin şahsında Yahya Kemal’in Türk devletinin menşei olarak gördüğü başkentlerin anası Edirne’nin her ilçesinde, her mahallesinde yaşayan kardeşlerime selamlarımı, muhabbetlerimi gönderiyorum. Aşkınız için, ahde vefanız için, bize gösterdiğiniz bu teveccüh için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Bir Cevap Yazın